HotConfruntari si fiare vechi: Daciile tunate vs. restul lumii
Masina Dacia 1310 a facut, face si va face intotdeauna parte din ADN-ul romanesc, doar are un nume ce o recomanda ca fiind leaganul civilizatiei noastre milenare, peste care se adauga, bineinteles, un strop de sange latin.
Romanul nu o sa renunte niciodata la masina Dacia, pentru ca este cea mai buna masina de pe planeta, chiar daca restul lumii inca nu stie acest lucru, incet-incet o sa afle si ei, uitati-va doar ce succes are in Germania, iar asta este doar inceputul. Nu degeaba Dacia mai era numita si "Regina soselelor", "Batrana Doamna", "Masina poporului" sau "Ferrari 1310".
Cei invidiosi vor spune ca Dacia este o mana de fiare vechi, insa masina romaneasca este atat de versatila si de adaptabila mediului incat doua maini dibace o pot transforma imediat si foarte ieftin intr-un bolid dupa care toata lumea intoarce capul (poate doar pentru ca face zgomot sau arata ca intruchiparea ideii de kitsch, dar nu conteaza, efectul a fost produs).
Despre Trabant se spunea la fel, ca este din carton, ca face zgomot, ca nu este buna de nimic si acum iata ce succes are. Adevarata valoare a lucrurilor se vede in timp, la fel ca vinul romanesc, peste care, cu cat trec mai multi ani, cu atat se face mai bun si mai valoros. In baza acestei analogii, putem sa fim siguri ca Dacia 1310 este o masina ale carei merite vor fi recunoscute in timp.
Dacia poate concura lejer cu orice masina, pentru ca Dacia este masina pe care o tunezi cel mai usor, o transformi intr-o masina superba "cu prezenta scenica, singuratica, enigmatica, animalica". Exista Dacii GTI-Turbo, cu eleroane, cu motor cu 8 valve, cu subwoofer care rupe, cu neon albastru sub scaune, cu faruri de VW Golf, cu jante in 5 spite sau "croame", decapotabila, cu vopsea cameleon sau curcubeu perlat, ecrane in tetiere etc.
Daca Dacia e "o mana de fiare vechi", atunci romanii sunt cei mai tari constructori care transforma orice are un sasiu in ceva special si de valoare.
Vedeti cum se descurca altii atunci cand sunt pusi in fata unei gramezi de fiare vechi cu misiunea de a face o masinarie care sa mearga, in emisiunea Confruntari si fiare vechi, in fiecare zi de la 08:45 si 00:45, pe Discovery Science.
Romanul nu o sa renunte niciodata la masina Dacia, pentru ca este cea mai buna masina de pe planeta, chiar daca restul lumii inca nu stie acest lucru, incet-incet o sa afle si ei, uitati-va doar ce succes are in Germania, iar asta este doar inceputul. Nu degeaba Dacia mai era numita si "Regina soselelor", "Batrana Doamna", "Masina poporului" sau "Ferrari 1310".
Cei invidiosi vor spune ca Dacia este o mana de fiare vechi, insa masina romaneasca este atat de versatila si de adaptabila mediului incat doua maini dibace o pot transforma imediat si foarte ieftin intr-un bolid dupa care toata lumea intoarce capul (poate doar pentru ca face zgomot sau arata ca intruchiparea ideii de kitsch, dar nu conteaza, efectul a fost produs).
Despre Trabant se spunea la fel, ca este din carton, ca face zgomot, ca nu este buna de nimic si acum iata ce succes are. Adevarata valoare a lucrurilor se vede in timp, la fel ca vinul romanesc, peste care, cu cat trec mai multi ani, cu atat se face mai bun si mai valoros. In baza acestei analogii, putem sa fim siguri ca Dacia 1310 este o masina ale carei merite vor fi recunoscute in timp.
Dacia poate concura lejer cu orice masina, pentru ca Dacia este masina pe care o tunezi cel mai usor, o transformi intr-o masina superba "cu prezenta scenica, singuratica, enigmatica, animalica". Exista Dacii GTI-Turbo, cu eleroane, cu motor cu 8 valve, cu subwoofer care rupe, cu neon albastru sub scaune, cu faruri de VW Golf, cu jante in 5 spite sau "croame", decapotabila, cu vopsea cameleon sau curcubeu perlat, ecrane in tetiere etc.
Daca Dacia e "o mana de fiare vechi", atunci romanii sunt cei mai tari constructori care transforma orice are un sasiu in ceva special si de valoare.
Vedeti cum se descurca altii atunci cand sunt pusi in fata unei gramezi de fiare vechi cu misiunea de a face o masinarie care sa mearga, in emisiunea Confruntari si fiare vechi, in fiecare zi de la 08:45 si 00:45, pe Discovery Science.